Om Sofie

Sofie 
Jag heter Sofie Childs och har varit aktiv inom modellbranschen i 4 år.

Jag har alltid haft ett stort intresse av att stå framför kameran, men det var när jag var 15 år som jag bestämde mig för att bli modell. Jag ville bevisa för mig själv att min längd på 160 cm inte var avgörande. Jag började skapa kontakter och klättrade framåt. Jag har gått flera modevisningar och gjort mängder av fotograferingar. Idag är Modellandet ett stort intresse och jag vill dela med mig av mina erfarenheter och bevisa för andra att man kan bara man vill och tror på sig själv. Jag vill dela med mig av känslan som man har när man står framför kameran eller tar första steget ut på catwalken, den är obeskrivlig! 

Jag jobbar heltid som Ekonomiassistent och pluggar även till Mäklarassistent. Jag bor i Järfälla med min Sambo och 2 hundar. Jag tar var dag som den kommer och njuter av livet fullt ut!!

Här hittar du min blogg

Maila mig: [email protected]


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback

www.inthelight.se


Juni 2011
Maj 2011
April 2011
Mars 2011
Februari 2011


bloglovin

In The Light | Foto- & modellkurser



RSS 2.0


Sponsorer:

Tack till BijouterieStore


Till Startsidan



In The Light är ett projekt som Sofie och Annie drog igång våren 2011.

In The Light annordnar foto- och modellkurser och i denna blogg får du följa med i vårt arbete bakom kurserna.

Besök gärna vår hemsida:
www.inthelight.se

Maila oss:
[email protected]

Information
Kurser
Sofie
Annie


Sponsorer:

Fotokurser på distans

Tack till Viva La Diva

Tack till Reztart

Tack till Pärlteamet

Tack till Le Shop

Tack till Belpino

Tack till adaras.se

Trendiga smycken och accessoarer


RSS 2.0