Kameraväskan är packad

Nu är kamerabatterierna laddade, väskan är packad och minneskorten är tömda. Jag är klar inför morgondagens premiärkurs. Det ska bli så himlans kul. Om man ska tro på klart.se så ska det bli växlande molnighet imorgon, tittar man ut genom fönstret idag är det lite regn. Men det ska nog gå och fota oavsett vad det blir för väder.


Det blev två kameror (mina två senaste systemkameror), extra minneskort, extra batteri och tre reflexskärmar i olika storlekar. Plus min lilla kompaktkamera.

Annars idag har jag lagt upp fler länkar till sponsorer här på bloggen och på hemsidan. Har tittat lite på hur våra kommande visitkort ska se ut. Har börjat skriva ihop information om lite allt möjligt som rör In The Light. Nej, nu ska jag jobba vidare. Här bloggas det mer senare, imorgon om inte tidigare.

/Annie


Kommentarer
Postat av: cissiw

fin blogg :) vad har du för kamera ?

2011-03-05 @ 18:09:32
URL: http://ciissiw.blogg.se/
Postat av: In The Light - Annie

Svar till Cissiw: Tack :)

Jag har tre systemkameror, märket Pentax, tre kompaktkameror med olika märken. Du kan läsa mer om min kamerautrustning på min egna blogg: http://anniesfotografier.blogg.se/2009/march/min-utrustning.html

2011-03-05 @ 18:14:36
URL: http://inthelight.webblogg.se/
Postat av: Carro

Wow, det ser ut som att du har en hel del gottigt i kameraväskan!



Sv: Ja det var en riktigt skön avrundning faktiskt!

2011-03-06 @ 10:54:13
URL: http://carolinahjelm.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback

www.inthelight.se


Juni 2011
Maj 2011
April 2011
Mars 2011
Februari 2011


bloglovin

In The Light | Foto- & modellkurser



RSS 2.0


Sponsorer:

Tack till BijouterieStore


Till Startsidan



In The Light är ett projekt som Sofie och Annie drog igång våren 2011.

In The Light annordnar foto- och modellkurser och i denna blogg får du följa med i vårt arbete bakom kurserna.

Besök gärna vår hemsida:
www.inthelight.se

Maila oss:
[email protected]

Information
Kurser
Sofie
Annie


Sponsorer:

Fotokurser på distans

Tack till Viva La Diva

Tack till Reztart

Tack till Pärlteamet

Tack till Le Shop

Tack till Belpino

Tack till adaras.se

Trendiga smycken och accessoarer


RSS 2.0